Moldova Fashion Days este evenimentul organizat de doua ori pe an, în scopul promovării brandurilor autohtone. Recent, centrul auto Jaguar Cars a fost din nou găzdașul a celei de a 11-a ediții de Moldova Fashion Days. Designerii autohtoni și-au prezentat colecțiile de primăvară-vară 2017.

Manifestarea s-a dezfășurat două zile, în cadrul cărora au defilat brandurile: Georgette, Julia Allert, Promesse, Premiera Dona, Creme Brulee, Portavita, KATEA GRI, Vitalie Burlacu, Amarena Secret, Sekana, EHO, Lia Fia, Milabrega, Alina Bradu, Gepetto, Valenti, Anette, Feodora, Ionel, Mallena și încă alte 18 branduri, printre care 5 au fost debutante.

Organizatorii se simt mândri de rezultat obținut și munca depusă: „ La această ediție am încercat să ne depășim pe noi înșine și să aducel show-ul la nivelul celor care au loc în capitalele mondiale ale modei. Datorită accentelor logistice la care am apelat, evenimentul pune în valoare produsele aflate sub brandul „DIN INIMĂ”, demonstrând că acestea au o calitate ireproșabilă și pot concura egal la egal cu cele din străinătate.” a declarat Directorul Proiectului de Competitivitate din Moldova, doamna Doina Nistor. 

Mai mult decât atât, spectatorii sunt mereu entuziasmați de nivelul înalt de organizare al evenimentului, fotografa Eva Elena a avut ocazia să defileze și pe post de model: „Mă bucur că în fiecare an totul este mult mai frumos, mult mai organizat. În acest an se observă un progres față de anul trecut, începând de la atmosfera care seamănă cu un fel de Fashion Week, îmi plac foarte mult colecțiile, plus și eu m-am simțit azi în pielea unui model, defilând pentru Brio. Decorul este la fel de stilat precum ținutele prezentate.”

Necătând la faptul că s-au prezentat de nenumărate ori, designerii încă mai au emoții, dar totuși emoții de mândrie, cel puțin astfel ne-a relatat designerul Ludmila Storojuc: „ În colecție predomină patru culori: verde, alb și culoarea piersicului și a mintei. Noi am creat genți transparente și trenciuri de ploaie. Îmi este foarte plăcut să mă aflu aici, mă mândresc cu faptul că în fiecare an crește nivelul de organizare, astăzi este o lumină bună și un podium bine amenajat, iar decorul este fenomenal.”

MFD este organizat sub egida APIUS (Asociația Patronală din Industria Ușoară) și este susținut de partenerii strategicii USAID și Guvernul Suediei, prin Proiectul de Competitivitate din Moldova. ZIPhouse este partenerul MFD în promovarea unor nume noi în industria fashion din Moldova, dar și în cadrul unor evenimente cu caracter educațional. Partenerul premium pentru logistică și fundraising al MFD este Berlizzo Events.