Pe Antonella o cunoaștem de ceva timp pe piața autohtonă, dar o recunoaștem deja printr-o marcă calitativă și prosperă – “Bobbin”! Moda este o chestie tare rafinată și noi am încercat să aflăm mai multe despre fascinația sa pentru haine și culori.

Bănuiesc că orice pasiune are o rădăcină. Tu ce preferințe aveai în materie de ocupație?

 – Tricotăm! Mult și cu mare pasiune. De fiecare dată când ieșea ceva frumos eram lăudată și “îmi creșteau urechiușele”! (râde) Dar asta mă motiva să învăț ceva nou, să creez mai multe lucrări și să fascinez prin ele.Atunci când te gândeai la propriul viitor, ți-ai stipulat anumiți pași pentru o carieră de succes?

–  Totul începe cu o idee. O idee care se transformă într-un scop. Acesta e momentul crucial când trebuie să acționezi. Inițial am știut că vreau să lucrez cu stofă bună, asta și am făcut la prima ocazie cînd am plecat în Italia! Dacă stau să îmi amintesc eram foarte minuțioasă la schițele pentru rochii! Ca într-un final să vin cu niște modele care întruchipează totalmente viziunea mea asupra eleganței! Apoi au urmat multe zile și nopți în atelierul de cusut, ca să ajungem la rezultate vizibile!

Orice rezultat impune multă muncă și organizare.  Cum îți dezvolti ceea ce creezi, ai un atelier, o echipă, oameni specializați în PR, marketing  și vânzări?

–  Aflându-mă la început de drum eu am fost cea care se ocupa de toate. În timp simți că asta te cam pune în încurcătură, dar și te epuizeză mult! Probabil vine din necesitatea de a ține totul sub control, așa cum eu cred că nimeni nu poate face lucrurile mai perfect decât mine! Oricum am în spate oameni buni care mă ajută la ceea ce pun în vizor și avem ca scop să ajungem la o scară mai largă!La ce etapă de dezvoltare se află acum “Bobbin”?

–  Acum mă focusez pe promovarea brand-ului. Generez idei, mă gândesc cam ce stofe de calitate să mai achiziționez, ce furnituri delicate s-ar potrivi pentru noile modele. Sper că am reușit să îmi conturez un stil propriu și ușor de recunoscut!

Designerii internaționali rămân o sursă importantă de inspirație petru cei de la noi. Cât de mult te lași tu influențată de tendințele impuse de designerii internaționali?

–  Îi consider a fi un exemplu, dar oricum aici fac referință la individualitate, așa că nu prea am să alerg să creez exact ceea ce am găsit ieri pe o pagină de revistă! Urmăresc tendințele sezonului, însă le implementez neobservabil în colecțiile “Bobbin”.

Ce crezi că ne paște în materie de vestimentație, ce o să se poarte mai mult?

–  Din perspectiva mea de designer și ca părere ordinară cred că:

  • Vestele lungi cu cordon detasabil;
  • Rochiile asimetrice și mâneca ¾ ;

Tendința nr. 1: Umerii goi și mâinile dezgolite

Tendința nr. 2: Stilul retro

Tendința nr. 3: Croiala asimetrică

Tendința nr. 4: Stilul grunge

Tendința nr. 5: Stofe ușoare, volatile și vaporoase.

Cum îți definești propriul stil? Ce preferințe ai când vine vorba de garderoba ta personală?

­ –  Prefer stilul classic și casual! Optez pentru simplitate și culori pastelate. Ador detaliile micuțe și danteluțele rafinate!
Știu că în toamnă ai scos linia de rochii, în iarnă “Bobbin” a venit cu o linie de paltoane, îndrăznesc să te întreb cu ce ne surprinzi în această primăvară?

  – SECRET! 🙂Cum îți abordezi clientele, cum îți dai seama ce li se portivește?

– COMUNICAREA! Fiecare clientă este importantă pentru noi. Ne străduim să fim foarte implicați în fiecare comandă pe care o avem. Totul se discută, se analizează, preferințele la stofă, nuanțele care i se potrivesc după ten, culoarea ochilor și a părului. Aici orice detaliu contează!

Ce îți dorești pe viitor de la marca “Bobbin” ?

–  Îmi doresc pe viitor recunoaștere internatională a brand-ului!

 “Bobbin” – o afacere bine punctată sau o ocupație din plăcere?

–  Ambele!

sursa foto: facebook.com